Uczniowie w górach !

Spread the love

Uczniowie w górach!

W piękny czwartkowy poranek  uczniowie klasy II D i III D wyruszyli autobusem w góry. Pełni radości i dobrego humoru dotarliśmy na Równicę, gdzie czekał na nas pierwszy punkt planowanej wycieczki. Mogliśmy skorzystać z parku linowego oraz letniego toru saneczkowego.

Wielu nie omieszkało skorzystać z górskich chat, by sobie posiedzieć i porozmawiać przy pięknej panoramie Ustronia. Następnym punktem programu była wędrówka z Równicy do Brennej przez Orłową. Szlak był ciekawy ze względu na różnorodność wzniesień. Choć nie było ich za wiele, niektórym ten odcinek dał się we znaki. Wszyscy jednak bezpiecznie dotarliśmy do Brennej Centrum, gdzie również przewidziana była przerwa na „podładowanie akumulatorów“.

Wyjazd uważamy za bardzo dobry pomysł lepszego poznania się w innych waunkach niż szkoła oraz doświadczenia piękna otaczającego nas świata innego niż śląskie „familoki“. Dziękujemy wychowawcom i nauczycielom, którzy zdecydowali się z nami pojechać: Pani Ewie i Pani Magdalenie oraz Panu Jerzemu i Ks. Krzysztofowi. Mamy nadzieję na więcej takich wspaniałych wypadów w góry!

15 września klasy III D i IID wraz z opiekunami ( M. Godlewska, J.Koziej, ks. Wieczorek, E.Leszczyńska) udały się na wycieczkę w Beskid Sląski.
Marszruta została pieczołowicie opracowana i nastąpił czas weryfikacji kondycji.
Dotarliśmy na Równicę autokarem prowadzonym przez miłego, życzliwego pana kierowcę.
Droga mijała szybko, przy salwach śmiechu młodzieży.
Najlepsze , ekstremalne czekało na nas na szczycie. Zajęcia z instruktorami przygód ekstremalnych w Parku Linowym utwierdziły nas w przekonaniu,że zwinność, zmysł strategii i orientacji są naszą mocną stroną. W nagrodę : kanapki, ciasteczko, kawka lub herbatka.
W bardzo dobrych nastrojach ruszyliśmy na szlak: Równica-Orłowa-Brenna.
Wzniesienia,zejścia prawie pionowe naszej młodzieży niestraszne.Lico czerwone,pot ,zakwasy -nic to!
W nagrodę- taplanie w wartkim potoku.
Wycieczkę zakończyliśmy pysznym obiadem . Pychota, kłopot z wyborem.Przy stołach , mimo zmęczenia,gwarno,chichot, pogaduszki.
Pogoda ducha i pogoda wokół niczym siostry bliźniaczki.
W drodze powrotnej obie klasy pytały kiedy kolejna wycieczka?
Wieść o udanej wycieczce szybko się rozniosła i nazajutrz inne klasy rozpytywały o detale wycieczki.